Keuhkojen Jyi on perusteella Taiwanista jakelija tukkukaupassa kärki tuotemerkin kosmetiikka, tuoksuja & Lahjapakkaukset kaupan & viedä erikoisuus varastoihin, superstores tai vähittäismyymälöiden. Meillä on omistettu, tarjoavat laajan valikoiman aito tuotemerkit maailman jokaisen kulmasta. Yhtiömme tarjoaa kattavan useimmat ylös-asteikon ja viimeisteltyjä tuotteiden, joka sisältää hajusteiden hajusteista, miesten perfume、women perfume、mini hajusteiden, ihonhoito, kosmeettiset, väri kosmetiikka, hajusteiden Lahjapakkaukset, ihon hoito Lahjapakkaukset, kosmeettisia gif joukkoja, hiukset hoito, muotoilutuotteita, laitoksen hoidon, sauna ja laitoksen tarvikkeet, meikit tarvikkeet, väri kosmetiikan tarvikkeet, muoti koristeet, Lahjapakkaukset, kuvitteellisella tuotteiden, Japani fancy tuotteet jne.
Meidän tuotemerkit oltava AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, POMO, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARIN, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI, CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS, CHANEL, GIVENCHY, FALADE, KOSE, CLARINS, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, FERRE, FREDERIC M, GUERLAIN, H.R, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCÔME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.PREERIA NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARDIN, R.BALESTRA, tietosuoja, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, tuomio 30.6.1970, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARD, VERSACE, SANA, TIFFANY, YSL、BURBERRY jne.
Vie / tukku Business
Perustuu eri kanavat, asiakkaidemme voisi voidaan jakaa kahteen luokkaan: fyysinen (perinteinen) ja virtuaalinen (juuri) kanavan. Perinteinen kanavan koostuu elinkeinonharjoittaja, tukkukauppias, ihon, laitoksen ja hiukset hoidon alkuperäinen asennus tuo, franchising-säilön, kauppaketju, koristeluun Corporationin, lahjan Corporationin, tavaratalo, jakelijan ja suoraa myyntiä. Toisaalta virtuaalinen kanava on kautta online ostoskeskus tukkukaupassa.
Pohjimmiltaan kahdenlaisia avaimen asiakkaamme ovat muiden pienille tukkukauppiaille ja fyysiset säilöt. Ja ottaen eri kaupankäynnin asemia, kaupankäynnin luvut tai pitkän aikavälin yhteistyötä yhteydet tukkuhinta olisi eri näitä kahdenlaisia asiakkaille.
Tuotteitamme lähtöisin luottokelpoisen valmistaa, asiamiehiä tai kauppakumppaneihin tuotteen laadun varmistamiseksi ja väärennösten estämiseksi. Bestselling korkealaatuisia tuotteita ja kilpailukykyiseen hintaan ovat meille ominaisuudet; Tämän vuoksi Tervetuloa veljeys tai kaikki alojen ja ammattien asiakkaidemme tai antaa meille joitakin ohjeet. Kiitos!
Lisätietoja Soita meille toimiston numero.
E.mail
TEL: 886-6-2820480, 2822432, 2833368
Faksi: 886-6-2520390, 2828429
Aukioloajat: AM10:00 ~ PM7:00 (kahden päivän välein kahden viikon käytöstä)
Osoite: No.403-2, Dawu St., Yongkang City, Tainan County 710, Taiwan (R.O.C.)
http://www.perfume.com.tw/english/
1 kommentti:
Voit tehdä kymmenen vuotta nuorempi kaunottaret-yhteensä
Perustuksien rakentaminen
1. materiaalikuvio paksu säätiön tekee ryppyjä selvemmin esiin. Säätiön, ohut,
Ihon kiiltävä, enemmän luonnollisesti renderoitu.
2. ihon ja hillityn radiance kasvun ja hylkää iän myötä, käytä lämmin värejä säätiön luoda joustava tulokset.
3. valaistusjärjestelmä korostetaan silty viivoihin ja lisätä nuorten tuoreen radiance kerma tai geeli valaistusjärjestelmä posket.
Kuinka Apple kaltaisten aerobinen värin leikkaisi? Blackie säätiön ostojen opas yksilöllinen huijata: pelastamiseksi oman väsynyt
Kirkas Luomiväri Captivate opettaa yksitellen lieventäminen jälkeen puhdistus kuiva hopea luettelomerkit täydellinen kattavat menetelmät
Veistos kasvot
1. Mitä suurempi parempi: ikä, muotoinen kasvoja on tunne sagging, joten väri on keskittynyt suurempi piste tarkastella kohdistusta, kuten valaistusjärjestelmä cheekbones, silmät lähemmäksi pois ja välttää eye varjostuksen ja eyeliner eyelashes, mutta hieman korkeampi.
2. korosta ja kulmakarvat: Meikki on kääntäen verrannollinen annostus ja iät ovat yleensä kuvaa herkkää kulmakarvat- ja tärkeämpää siksi on kuten kuvakehyksen kasvot ja lisää omat charmia.
Valon suunnittelu
Vanhemmat, ihon kyky kuvastavat huonompi kuin huono-valo tekee hänen kasvot ulkoasun pimeä ja sallow, viivoihin ja ryppyjä tai alueelle huomaamatta tulevien. Joten heijastuneen pehmeä kevyt funktion kosmeettisten tuotteiden kuten säätiön, Huulikiilto, silmän varjostuksen ja niin edelleen, on ehdottomasti toimintotunnisteiden valinta.
Lähetä kommentti